Vyřizování průkazů a pojištění
V prvních měsících každého roku je značná část kapacity sekretariátu zaměřena na zpracování objednávek členských průkazů. V praxi to znamená, je nutno zkontrolovat a spárovat objednávky a platby a poté vystavit a rozeslat více než deset tisíc průkazů oddílům, spolkům a také individuálním členům, jejichž počet se za poslední roky významně zvýšil.
Snažíme se vaše objednávky vyřizovat co nejrychleji, ale pravděpodobně ne tak rychle, jak si někteří z vás přejí. Vystavování a distribuce průkazů je práce náročná na čas i na přesnost, nejsme sto ji urychlit ani s pomocí brigádníků. Větší prodleva při vyřizování objednávek nemusí být způsobena jen jejich množstvím: Práci komplikují špatně zadané platby, chybějící přihlášky, neúplné objednávky, pozdní informace o placení přispěvků prostřednictvím ÖAV apod. Průběžné zpracování množství objednávek nám nedovoluje reagovat na e-maily, kterých chodí denně stovky, a reagovat na všechny telefonické dotazy - omlouváme se.
Prosíme o toleranci a strpení - objednané průkazy i cestovní pojištění vyřídíme jak nejrychleji to bude možné. Pokud chcete nám i sobě situaci usnadnit, prosíme o následující:
- zjistěte si potřebné informace na našem webu Členství v ČHS, Cestovní pojištění UNIQA,
- objednávejte průkazy s dostatečným předstihem - vystavit a doručit vám průkaz např. do dvou dnů po provedení platby není v našich silách, nehledě na to, že je před vámi řada objednávek "ve frontě",
- objednávejte si včas i pojištění, počítejte s tím, že platba převodem trvá 1-2 dny a stejný čas je potřebný i k doručení průkazu pojištěnce,
- pokud jste individuální členové, použijte objednávkový formulář na webu na stránce Členství v ČHS,
- pokud jste členové oddílů, objednávejte si členský průkaz pouze prostřednictvím oddílu, v rámci hromadné objednávky, a používejte výhradně tento formulář Objednávka spolky oddíly 2016.xls,
- k objednání pojištění využijte objednávkový formulář na webu Cestovní pojištění UNIQA,
- vyplňujte správně platební údaje, abychom vaši platbu bez problémů identifikovali, a neplaťte složenkou - nepoznáme, od koho platba přišla,
- plaťte samostatně členské příspěvky a samostatně pojištění,
- pokud potřebujete něco vysvětlit, potvrdit doručení objednávky apod., telefonujte pokud možno ve dnech, kdy máme úřední hodiny, tj. v pondělí, úterý a čtvrtek; uvítáme, když se ve zbylých dnech budeme moci v klidu věnovat vašim objednávkám.
děkujeme za pochopení
B. Valentová, tajemnice ČHS