Výběrové řízení na projekt Mediální a marketingové zastupování ČHS
Výběrové řízení - Mediální a marketingové zastupování ČHS
Výkonný výbor na svém červnovém jednání rozhodl, že mediální a marketingové aktivity ČHS bude pro horosvaz zajišťovat externí subjekt, který bude vybrán na základě nyní vyhlášeného výběrového řízení. Úkolem tohoto subjektu bude "mediální a marketingové zastupování ČHS", tj. zlepšování mediálního obrazu svazu v očích laické veřejnosti i lezecké komunity a realizace marketingové činnosti, která umožní získat pro svaz další finančí prostředky. Agentura, která bude na základě výběrového řízení mediálním a marketingovým zastupováním pověřena, bude spolupracovat zejména s Mediální komisí ČHS, do jejíhož čela byl jmenován místopředseda ČHS Petr Resch.
Zájemci o tuto činnost mohou své nabídky zasílat poštou nebo mailem na adresu ČHS, a to nejpozději do 10. srpna 2009 do 17 hodin. Výběr nejlepší nabídky bude proveden do 15. srpna 2009 a do konce srpna 2009 bude s vybraným uchazečem uzavřena smlouva.
S podrobnými podmínkami výběrového řízení se můžete seznámit v tomto dokumentu - Tendr mediální agentura.pdf. V případě dotazů se obracejte na předsedu Mediální komise Petra Resche - petr.resch@horosvaz.cz
B. Valentová, tajemnice ČHS