Stěna pod Střelnicí - M

Asi 40 metrů dlouhý pás 30 metrů vysokých stěn za bývalým náhonem. Místy je značně zarostlý a lámavý a k lezení se využívá jen jeho část. V levé části je výrazný třímetrový převis. Ve středu stěny je výrazný kout ukončený převisem. 20 metrů vlevo od začátku stěny je třímetrová skalka s velkým převisem. 35 cest 3 až 9+ UIAA lano

• Libovolně stěnou pod velký převis /bh/. Koutkem pod převis, přes něj do plotny /bh/, tou podél šikmého zářezu překřížíme Berounský travers a přes další převis /bh/do plotny a tou přímo na vrchol.
    • Zdeněk Šlachta,1987
    • Žlábkem /bh/ na plošinu pod převisem. Tupou hranou /bh/ vzhůru pod další převis. Traverz po hraně velkého převisu doprava na plošinu. /3bh/ Spárou na vrchol.
    • Miloslav Pletánek, P. Novák,1981
  • Bouldr, 6C+
    • Levou částí, výše středem výrazného převisu těsně u přechodu přes náhon. Start ze sedu.
    • P. Novák, J. Novák,2008
    • Stěnou vlevo od Hugovy cesty přímo pod vrcholový převis a přes něj na vrchol. /4bh/
    • P. Novák, J. Novák,2007
    • Hlubokým komínem vlevo od výrazného kouta ve středu stěny až do jeho převislého závěru. Vpravo stěnou na vrchol.
    • Pravou částí převisu u přechodu přes náhon. Start ze sedu, bez odšlapu do pravé stěny.
    • J. Novák, P. Novák,2008
    • Středem pravé strany kouta pod převis. Jím kolem stromku do kouta a tudy k vrcholu. /5bh/
    • Milan Hušpauer, P. Blahout, P. Novák, V. Pospíšil,1979
    • Pravou stěnou koutu, výše podél zářezu pod převis a jeho pravou hranou přes dva nýty na plošinu a podél spáry na vrchol.
    • Zdeněk Šlachta,1987
    • Koutem na plošinu pod převis /bh/. Přes převis a bh pod další převis a přes něj do výrazné plotny. Její levou částí přes bh na vrchol.
  • Houpačka, 9-/9
    • Stěnou vpravo od kouta přímo přes dva borháky ke třetímu pod střechovým převisem. Jím přímo vzhůru do koutka se smyčkami do madla na hraně převisu ke 4. borháku, z něj převisem mírně šikmo vlevo a přímo vzhůru na hranu lavice cesty "I am sorry" (nikoliv ručkováním po dolní hraně…
    • P. Novák,1987
    • Od 4. k 5. bh mírně šikmo zprava koutkem.
    • Zdeněk Šlachta, J. Bělohlávek,1988
    • Od tří madel na hraně střechového převisu pod 4. borhákem cesty Houpačka" křížem vpravo do madla pod hranou a pravačkou vzhůru šikmo vpravo po hraně do zoubku (pravá pata vpravo na výrazné oblině pod prázdnou hmoždinkou - bývalý druhý nýt cesty "Dunihlav"), z něj levačkou šikmo …
    • Stěnou a koutky pod vrcholový převis a přes něj na vrchol. /4bh
    • P. Blahout, P. Novák, M. Hušpauer,1979
    • Výrazným koutem /bh/ na plošinu /bh/. Žebrem pod střechu /bh/, zde překrok doprava na lavici protínající střechu a jí na balkonek /bh/. Koutem podél spáry na vrchol.
  • Iq, 4
    • Při pravém okraji stěny pod výrazný převis/1. bh/. Spárkou pod střechu a vlevo /2. bh/ hladkou plotnou nad převis /3bh/. Po stupních pod vrcholovou část stěny a spárkami v ní na vrchol
    • P. Novák, M. Hušpauer,1980
    • Stěnou vlevo od kouta přímo přes převis /1. a 2. bh cesty Tady kluci už něco je/ do hladké plotny a jí přes 2. bh. originálu cesty IQ na plošinu nad převisem.
    • Po stupních pod malý převis. Přes něj a koutkem /1. bh/ na plošinu pod výrazným převisem. Při levé hraně převisu přes převis /2. bh/ a stěnou na vrchol /3. bh/.
    • J. Novák, P. Novák,10.2007
    • Středem osamělé skalky přes převis n. t.
    • Václav Tomíško, P. Novák,1984
    • Levou boční stěnou komína přes 3 bh ke slaňovacímu bh.
    • Přimo středem stropu(4bh)na vrchol. /5. bh na plošině k dobírání/
    • Autoři neznámí,1981
    • Zarostlou stěnou pod výšvih, zářezem a stěnou na plošinku pod výrazný převis. Přes ten zleva a stěnou na plošinu. Doleva zarostlým terénem pod stěnu proťatou spárou a tou na vrchol.
    • P. Novák, M. Hušpauer,1979
    • Stěnou přes bh na plošinu pod kout, jehož pravou stranu tvoří výrazná plotna. Koutem na plošinu a šikmou spárou doprava na vrchol. /2bh/
    • Stěnou po stupních pod malý převis a přes něj /1. bh/ a koutkem šikmo vpravo na plošinu pod výrazným převisem. Jeho pravou částí /2. a 3. bh/ na vrchol.
    • J. Novák a P. Novák,10.2007
    • Z kouta pod horním převisem vpravo /bh/ do stěny a jí na vrchol.
    • P. Novák, M. Hušpauer,1980
    • Ze začátku kouta pod prvním převisem doprava /bh/ na hranu a jí do stěny a tou na vrchol.
    • P. Novák, J. Novák,2007
    • Stěnou a koutem na plošinu pod výrazným převisem /bh/. Jeho středem přes bh na podvrcholovou plošinu /bh/ a na vrchol.
    • Z plošiny pravou částí převisu přes bh na podvrcholovou plošinu a vpravo stěnou na vrchol.
    • Boční stěnou přes převis na plošinu. /2bh/
    • Hranou z potoka stále přímo na vrchol /1 bh, 2. bh společný s originálem cesty/
    • P. Novák, J. Kučera,1979
    • Přerušovanou spárou až pod vrcholový převísek. Přes ten přímo na vrchol. /4bh/
    • P. Blahout, V. Pospíšil,1979
    • Levou stěnou kouta přes borhák do stropového převisu a jeho pravou částí přes čtyři borháky přímo na plošinu. Dále přímo vzhůru stěnou pod další převis a přes něj do plotny (další tři borháky) a na vrchol k slaňovacímu řetězu.
    • Vladimír Střihavka a Ondřej Běhal,23.3.2008
    • Stěnou přes menší převísek /bh/ na plošinu pod výrazným převisem. /bh/ Jeho levou částí přes bh na plošinu /bh/a výšvihem na vrchol.
    • Stěnou vlevo od výrazného kouta přímo přes vrcholový převis na vrchol. /4bh/
    • Kolmou stěnou vlevo od výrazného koutu přes borhák pod střechový převis a přímo přes něj (dva borháky) mírně vlevo ke hraně a na vrchol ke slaňovacímu borháku.
    • Ondřej Běhal a Vladimír Střihavka,7.4.2008
    • Po stupních pod malý převis. Přes něj /1. společný borhák/ a plotnou pod převis na plošinu. Středem převisu na vrchol /2. a 3. bh/.
    • P. Novák a J. Novák,10.2007
  • Vegeta, 4+
    • Jako cesta IQ pod převis. Vpravo a přímo přes převis do ustupující plotny a jí /bh/ na plošinu. Zarostlou stěnou pod vrcholový blok a jeho boční stěnou na vrchol
    • Milan Hušpauer, P. Novák,1981
    • Při pravém okraji stěny přímo přes převis do ustupující plotny
    • Hranou pod převis, výše koutkem na vrchol. /4bh/
    • P. Novák, J. Novák,2007
    • Vpravo od převisu přes zarostlé stupně k výrazné plotně v horní části stěny. Jejím středem na vrchol.
    • Milan Hušpauer, P. Novák,1979
    • Po stupních pod koutek ve výrazném převisu. Jím přímo na plošinu. Zarostlým terénem pod vrcholový blok a jeho levou částí na vrchol.
    • Stěnou na římsu. Zářezem, zakončeným spárou přímo na plošinu. Výšvihem na vrchol /2bh/.
    • P. Novák, M. Hušpauer,1979
    • Levou boční stěnou ukončující pás stěn podél zářezu na jeho konec. Stěnou vlevo ke hraně a jí na plošinu a hranou výšvihu na vrchol.
    • Spárou na lavici pod střechou. Vlevo na hranu /bh/a jí na plošinu. Koutem výšvihu na vrchol.