Výběrové řízení na nové pracovníky sekretariátu ČHS

Aktualizace 5.3. 2015: Výběrové řízení již bylo uzavřeno. Uchazeči, které jsme nekontaktovali, nebyli vybráni do dalšího kola. Omlouváme se, že jsme jednotlivým zájemcům neodpověděli na jejich nabídky, vzhledem k velkému zájmu o nabízená pracovní místa to nebylo v našich silách.
Český horolezecký svaz hledá posily do svého sekretariátu v Praze a vypisuje výběrové řízení na tato pracovní místa:
- koordinátor/ka rozvojových aktivit
V náplni práce bude mít koordinaci rozvojových projektů, zajišťování jednorázových akcí, poskytování podpory vybraným komisím se zaměřením hlavně na oblast vzdělávání, mládeže a marketingu.
Podrobné informace jsou v tomto dokumentu.
- asistent / asistentka sekretariátu
V náplni bude mít běžnou administrativní činnost, evidenci členské základny a vystavování členských průkazů, pomoc s ekonomickou agendou apod.
Podrobné informace jsou v tomto dokumentu.
Pokud budete mít o některé z nabízených míst zájem, pošlete svůj strukturovaný životopis se zdůvodněním, proč se o dané místo ucházíte, na adresu info@horosvaz.cz; do předmětu zprávy uveďte Koordinátor ČHS, nebo Asistentka ČHS. Uzávěrka výběrového řízení je 6. února 2015, těšíme se na vaše nabídky.
Omlouváme se, že nebudeme na zaslané nabídky hned reagovat a potvrzovat jejich přijetí - sekretariát je v současné době velmi přetížen.
B. Valentová, tajemnice ČHS