Facebook Instagram

Český horolezecký svaz

Objednávání průkazů a pojištění prostřednictvím webu ČHS

Objednávání průkazů a pojištění prostřednictvím webu ČHS
03. 12. 2012 | Rubrika: O ČHS

Od pátku 31.11. 2012 jsou na webu ČHS k dispozici formuláře umožňující požádat o vstup do ČHS, objednat si členský průkaz a cestovní pojištění na rok 2013.

 

Zájemce o oddílové členství a oddílové členy prosíme, aby webové formuláře pro vstup do ČHS a placení členských příspěvků nepoužívali a vše řešili tak jako dosud, tj. prostřednictvím předsedů oddílů! Individuální objednávání průkazů oddílovými by zkomplikovalo situaci především předsedům oddílů, kteří by neměli přehled o své členské základně, a také sekretariátu (objem práce a zvýšené náklady na poštovné). V budoucnu bychom chtěli umožnit vstup do ČHS a objednávání průkazů prostřednictvím webu i pro oddílové členy. Jedná se však o časově i finančně náročný záměr, s jehož realizací lze počítat až od roku 2014.

 

Individuální členové i zájemci o individuální členství v ČHS mohou kromě webových formulářů využít i dosavadní způsoby registrace do ČHS a objednání průkazu, tj. osobně na sekretariátu, nebo prostřednictvím e-mailu. Dosavadní možnosti platí i pro objednání cestovního pojištění.

 

Ti, kdo registrační nebo objednávkový formuář využijí, obdrží po jeho vyplnění e-mail se všemi platebními a dalšími informacemi. Členský průkaz ČHS, resp. průkaz pojištěnce v případě objednání cestovního pojištění, obdrží poštou poté, co uhradí převodem na účet ČHS příslušnou částku. V případě kombinovaného členství ČHS - OEAV nadále platí, že kombinované členství je nutno uhradit ve spol. ALPY, s tím, že průkaz ČHS bude vystaven poté, co sekretariát obdrží ze spol. ALPY potvrzení, že byla úhrada kombinovaného členství provedena.

 

B. Valentová, tajemnice 

 

 

Instagram

Instagram Horosvaz