Mecháček

Asi osmimetrový balvan (highball) s velmi zajímavými vysokými bouldry. Leží cca 50 metrů JZ od Skály u Kohoutova mlýna v levém svahu údolí Polepky. Přístup: od Skály U Kohoutova mlýna asi 50 m směr mlýnská brána, několik metrů před ní vlevo k brodu přes potok a asi 50 m po lesní cestě. 15 cest 5 - 7C Fb. boulder (lano)

• Nástup v pravé dolní části údolní stěny. Z madel na hraně spodního převisu mírně šikmo vpravo převisem do severozápadní stěny, směrem na nýt cesty CCS LINE" a jí na vrchol. "
    • Ondřej Ďoubal,5.2009
    • Kolmou severozápadní stěnkou přímo přes nýt na vrchol.
    • Autoři neznámí,1998
    • Středem údolní stěny podél vertikální pukliny přímo težce přes převis a dále přímo vzhůru stěnkou p lištách a bočácích na vrchol.
    • P. Novák,1992
    • Nástup cestou "Mechová hrana", dále traverzem doprava výraznou subhorizontální puklinou napříč údolní stěnou až do cesty "Seriózní hrana" a jí na vrchol"
    • Koutem vzhůru.
    • P. Novák,1995
    • Pravou částí severozápadní stěny mírně šikmo vpravo na vrchol.
    • Vladimír Střihavka,2002
    • Po levé údolní hraně přímo na vrchol.
    • P. Novák
    • Nástup v pravé části údolní stěny z lehu pod převisem a převislou spodní částí šikmé římsy doleva ve výšce jednoho metru k levé straně údolní stěny a převískem nahoru.
    • Ondřej Ďoubal,20.4.2009
    • Nástup ze sedu ve spádnici koutku v levé hraně údolní stěny z lišty na samé hraně stropového převisu. Přímo převisem do koutku a jím na vrchol.
    • J. Novák,23.1.2011
    • Pravou převislou hranou na vrchol.
    • Vladimír Střihavka,2002
    • Levou částí severozápadní stěny mírně šikmo vlevo ke hraně a dále cestou Seriózní hrana" na vrchol. "