Rybářka

Skála s výrazným převisem asi 10 m vysoká nejblíže Doubravčanům na levém břehu Výrovky. GPS jsou přibližné. 15 cest 5 až 9+/10- UIAA lano
    • Koutem přímo přes dva nýty pod levou část stropového převisu a jím mírně šikmo vpravo přes další dva nýty ke slaňovacímu řetězu v jeho horní části.
    • Ondřej Běhal, V. Střihavka,15.6.2013
  • Krag, 5+
    • Pod převis ke skobě a jeho středem ke druhé skobě a na balkónek nad ním. Poté přímo vzhůru převislým blokem na blok. Odtud šikmo vlevo ke skobě v horní části převisu.
    • Martin Mayer, V. Střihavka,28.9.2003
    • Mírně převislým rozeklaným koutem ke skobě a vpravo vedle velkého převisu nahoru. Dále pak pravou částí pyramidového převisu k nýtu.
    • Levou částí nevýrazného pilíře ke skobě a horní částí stropového převisu šikmo doprava k nýtu v jeho horní části.
    • Vladimír Střihavka, J. Bulíček,13.9.2003
    • Pilířem přes dvě skoby na balkónek ke třetí skobě a dále nahoru přes čtyři stupně ke skobě v horní části převisu.
    • Vladimír Střihavka, M. Mayer, P. Strejček,28.9.2003
    • Levou částí plotny pod převisem ke skobě a mírně šikmo vlevo. Poté stále nahoru vlevo kolem šutru pod horním pyramidovým převisem a jeho levou částí k nýtu. Nástup označen červenou šipkou.
    • Jiří Krejčí,1985
    • Na polici vlevo vedle pilíře a podle něj ke skobě viditelně označené červeným puntíkem, dále nahoru pod převis ke skobě viditelně označené zeleným puntíkem a doprava nahoru ke skobě v horní části převisu.
    • Vlevo od kouta přímo převisem přes dva borháky k řetězu v koutě.
    • Vladimír Střihavka, J. Bulíček,13.9.2003
    • Pilířkem ke skobě pod stropovým převisem a přímo jeho pravou částí k ostrému zářezu, odtud šikmo doleva traverzem po hraně stropového převisu přes skobu k nýtu v jeho horní části.
    • Vladimír Střihavka, M. Mayer,28.9.2003
    • Koutem ke skobě pod stropovým převisem, šikmo doprava ke druhé skobě a od ní přímo přes převislý šutr pod horním pyramidovým převisem a jeho středem k nýtu.
    • J. Bulíček, Vladimír Střihavka,13.9.2003
    • Rozeklanou lámavou stěnkou vpravo od kouta přes skobu k nýtu pod pravou částí střechového převisu. Dále jím přes nýt ke čtvrtému nýtu cesty "Dravá voda" a jí ke slaňovacímu řetězu na vrcholu střechového převisu.
    • Ondřej Běhal, V. Střihavka,15.6.2013
  • Žíla, 4+
    • Ve směru žíly přes skobu pod převísek a koutem šikmo doleva nahoru. Dále pak pravou částí pyramidového převisu k nýtu.