Střechová skála

Střechová skála. 990. P1170331

Skála s velkým převisem vysoká asi deset metrů. GPS jsou přibližné.

18 cest 3+ až 9- UIAA lano

• Středem jižní stěny pod převisem přes hrot (smyce) mírně šikmo vlevo k prvnímu nýtu a přímo převisem k druhému nýtu a k vrcholovému slaňovacímu řetězu.
    • Pavel Novák a Vladimír Střihavka, N. Klvaň,1999
    • Přes dunivý blok převisem do šikmé stěny a jí přes dva borháky a vlevo ke slaňovacímu borháku.
    • Franta Rámus,1996
    • V levé části jižní stěny do převisu a jeho levou částí přímo prěs dva nýty a dále mírně šikmo vpravo vzhůru s využitím druhého nýtu cesty "Cliffhanger" k vrcholovému řetězu.
    • Ondřej Běhal, O. Ďoubal, R. Pešík,23.11.2006
    • Cestou Ch*i*ba k druhému nýtu, odtud mírně vlevo k druhému nýtu cesty Tomáducha a jí nahoru.
    • Ondřej Běhal, Vladimír Střihavka,11.9.2008
    • Nástup v levé části skalní stěny pod převis a jím přímo přes borhák do šikmé plotny, tou přes druhý borhák přímo ke slaňovacímu řetězu.
    • Vladimír Střihavka, O. Běhal,4.4.2007
  • Mozoule, 8/8+
    • Nástup od cesty „Duniblok vznešený“, šikmo vlevo přes první borhák cesty „Vodáci frčej“ do kouta ke druhému borháku cesty „Pod střechou“ a cestou „Prohlídka“ k vrcholovému řetězu cesty „Cliffhanger“.
    • Franta Rámus, O. Běhal, Vladimír Střihavka,14.9.2008
    • V levé části skalní stěny po poličkách šikmo vpravo, vzhůru a šikmo vlevo na vrchol.
    • Franta Rámus,1988
    • Vlevo od střechy pílířem a přes převísek k borháku a spárou v plotně mírně šikmo doleva a na vrchol.
    • Jiří Krejčí,1985
    • Hranou pilíře přes borhák přímo nahoru ke slanění.
    • Ondřej Běhal,11.9.2008
    • V levé části stěny pod střechou přes vršek pilíře k borháku cesty "Nezkoušená" a jí vzhůru.
    • František Pašek,1996
    • V pravé části jižní stěny pod střechou koutem a plotnou přes tři borháky stále šikmo vpravo ke slaňovacímu borháku.
    • Cestou „Pod střechou“ ke druhému borháku, odtud doleva převisem přes dva borháky k slaňovacímu řetězu cesty "Cliffhanger" na konci převisu.
    • P. Novák,1999
    • Vpravo od cesty "Cliffhanger" převisem přímo vzhůru přes dva borháky k řetězu.
    • Ondřej Běhal, Vladimír Střihavka,2008
    • Cestou „Ch*i*ba“ k jejímu prvnímu nýtu a šikmo vlevo přes druhý borhák cesty „Vytři si prdel magnéziem“ a jí k vrcholovému řetězu.
    • Ondřej Běhal a Vladimír Střihavka,11.9.2008
    • V pravé stěnce přes převísek se skobou a dále plotnou k poslednímu borháku cesty "Pod střechou".
    • František Pašek, A. Vencovský,1996
    • Rozrušeným nástupem vpravo od koutu přes malý převísek k borháku a mírně vpravo (druhý borhák) stropem a plotnou podél trhlinky přes třetí borhák k slaňovacímu řetězu.
    • Vladimír Střihavka, O. Běhal,4.4.2007
    • Nástup v levé části stěny šikmo vpravo směrem první borhák cesty „Magnetická“ a dále šikmo vpravo po hraně převisu přes první borhák cesty "Nezkoušená", třetí borhák cesty "Vytři si prdel magnéziem", a borhák "Chybné varianty" k hraně na vrchol.
    • Vladimír Střihavka, O. Běhal,14.9.2008
    • Šikmo vlevo přes první borhák cesty Duniblok Vznešený, dále ve směru na druhý borhák cesty Vodáci frčej, do kouta a dále ve směru při zachování linie převisem ke štandu v pravé části velkého střechového převisu.