Aréna

25 metrů vysoká stěna, vzdálená asi 50 metrů po proudu potoka od Tříleté. Převislé lezení ve velmi členité a nekompaktní skále. Lze lézt i za deště.
    • Nástup na levé hraně stěny, šikmo doprava přes tři borháky, od třetího při levé hraně stále nahoru přes tři borháky a dále nalevo do stěnky, tou přes borhák ke slaňáku.
    • Vladimír Wolf, I. Březina,2009
    • Nástup výrazným koutem na polici, z ní středem ukloněné stěny mezi liniemi borháků pod převis, přímo přes něj přes dva borháky do ukloněné stěny a jí šikmo doleva ke slaňáku.
    • Nástup cca 6m vpravo od cesty Krvavý sport doleva na polici, z police ukloněnou stěnkou přes dva borháky pod převis, převisem zprava nad něj přes dva borháky pod závěrečnou převislou stěnu a jí mírně šikmo doprava přes dva borháky ke slaňáku
    • Nástup stejně jako cesta Mačkej Mause k prvnímu borháku, od něj přímo kolmou stěnkou přes tři borháky pod převis. Převisem přes borhák k dalšímu borháku na hraně převisu a od něj přímo nahoru ke slaňáku.
    • Vladimír Wolf, I. Březina,2009
    • Nástup cca 2 metry vpravo od cesty Mačkej Mause, převislou stěnou přímo nahoru nalevo od převisů do vrcholového komína a jím ke slaňáku.
    • Ilja Březina, V. Wolf,2009
    • Nástup vpravo od cesty Otčenáš převislou stěnou přes čtyři borháky na polici, zleva po levou část střechovitého převisu a jeho levou částí (borhák) přes něj do ukloněné stěny. Přímo nahoru převislou stěnou přes dva borháky ke slaňáku.
    • Vladimír Wolf, I. Březina,2009
    • Nástup stěnou vpravo od cesty Mrtvá voda přes dva borháky do koutu, jím a dále přes menší převis a převislou stěnou na polici. Z police šikmo doprava a pravou částí střechovitého převisu do ukloněné stěny, jí přímo nahoru a mírně převislou závěrečnou stěnkou pod vrchol, šikmo do…
    • Ilja Březina, V. Wolf,2009
    • Nástup ve vhloubení vlevo od nástupové police, přes dva borháky ke třetímu v hraně převisu, přes něj přímo ke čtvrtému borháku a mírně doprava nahoru k pátému borháku, nevýrazným vhloubením pod další převis a přímo přes něj do ukloněné stěnky, přímo nahoru k osmému borháku a mír…
    • Vladimír Wolf, I. Březina,2009
    • Nástup vpravo od cesty Když musíš, tak musíš z levé strany nástupové police převislou stěnou přes tři borháky přímo nahoru, přes převis a dále převislou stěnou přes další tři borháky, přímo nahoru zleva okolo šestého borháku cesty Senoseč a Levé V, odtud šikmo doleva k osmému bo…
  • 10)Senoseč, 5-
    • Nástup vlevo od Levého V, převislou stěnou přes šest borháků k pátému borháku cesty Levé V a tou ke slaňáku.
  • 11)Levé V, 4+
    • Nástup ve spádnici levého koutu k prvnímu borháku a dále výrazným levým koutem šikmo doleva nahoru ke slaňáku.
    • Ilja Březina, V. Wolf,2009
    • Nástup společný s cestou Setkání s Antoniem, od čtvrtého borháku této cesty šikmo doleva převislou stěnou přes čtyři borháky ke slaňáku.
    • Nástup mezi cestami levé V a pravé V, převislou stěnou přes sedm borháků ke slaňáku.
  • 14)Pravé V, 6-
    • Nástup uprostřed stěny, pravým výrazným koutem šikmo doprava nahoru přes závěrečný převis ke slaňáku.
    • Ilja Březina, V. Wolf,2009
    • Nástup vpravo od cesty Pravé V přes první borhák ke druhému borháku v převise, přímo přes něj do převislé stěny a tou přes další čtyři borháky pod závěrečný převis, přímo přes převis nevýrazným vhloubením k sedmému borháku a přes něj nahoru, na konci stěny traverz doleva do slaň…
    • Vladimír Wolf, I. Březina,2009
    • Nástup středem stěny vpravo od cesty Hatátitlá stěnou přes dva borháky pod převis, přes borhák v převise do převislé stěny a jí přes další tři borháky k závěrečným převisům, přímo přes ně přes tři borháky ke slaňáku.
    • Vladimír Wolf, Ilja Březina,2009
    • Nástup vpravo od cesty Tutovej Hexenšuš stěnkou přes dva borháky pod převis, přes třetí borhák přímo nad převis do svislé spárky, jí pod další převis, přes něj do police a z police přímo dalším hladkým převisem přes sedmý borhák do malého pilíře, jím přímo nahoru a zde traverz …
    • Vladimír Wolf, I. Březina,2009
    • Nástup vpravo od cesty Nezvaný host, stěnou vlevo od nevýrazného koutu pod převislou stěnu, jí přímo nahoru pod převis, jeho pravou částí do vhloubení a jím přímo nahoru ke slaňáku.
    • Nástup vpravo od cesty Mísa plná hoven na polici, z police nevýrazným převislým koutem přes šest borháků ke slaňáku.
    • Nástup vpravo od cesty Dopolední procházka, převislou stěnou vpravo od nevýrazného koutu přes čtyři borháky pod převis, přímo nahoru přes převis přes dva borháky a dále šikmo doprava k poslednímu jištění cesty Beztrestný smích a tou ke slaňáku.
    • Vladimír Wolf, I. Březina,2009
    • Nástup vpravo od cesty Promovaní úderníci koutem, jím šikmo doleva nahoru přes čtyři borháky pod převis, zprava k pátému borháku a dále na polici, z police vpravo stěnou přes šestý borhák ke slaňáku.
    • Nástup vpravo od cesty Beztrestný smích, pilířem přes čtyři borháky ke slaňáku.
    • Nástup posledním koutem vpravo od cesty Padající list, šikmo doleva přes tři borháky ke slaňáku.
    • Vladimír Wolf, I. Březina,2009

OVK: při technických přelezech volně lezených cest je možno použít jen vyjímatelné jištění; zákaz použít skoby,nýty, spity apod. osazované pomocí kladiva