Velká stěna

Stěna, orientovaná na sever.

• První cesta zleva
    • Nástup mezi levou hranou a výrazným koutem ( stejně jako Prométheus) přes 1 bh a dále zleva stěnou přes 4 bh na polici.
    • M. Mezník
  • 3)Vometák, 6-
    • Nástup stejně jako Levá cesta přes 5 bh na polici. Z police přímo převisem přes 2bh na další polici, přes další dva bh nahou, od posledního traverz šikmo doprava ke slaňáku.
    • Vladimír Wolf, I. Březina,2008
    • Nástup mezi levou hranou skály a výrazným koutem členitou stěnkou přes 1bh pod hladkou stěnku, přes ni (4bh) do široké vodorovné police, z ní přímo nahoru (3bh) další stěnkou pod vrcholové převisy na balkon a od něj nahoru ke slaňáku. Friendy 1–3
    • Ilja Březina, V. Wolf,2008
  • 5)Spárou, ***, 5, 30m
    • Spárou vpravo od Levé cestyFriendy 1–3
    • Nástup vlevo od malého předskalí stěnkou přes 2bh pod další hladkou stěnku, její levou částí (4bh) do šikmé police, přes ni přímo pod převisy, přes ně (borhák, smyčka, friendy) přímo nahoru ke slaňáku pod břízou. Friendy 1–3, smyčky
  • 7)Kout, 5+
    • Stará cesta vlevo od Michalovy středem
    • Středem stěny, hladkou plotnou do poloviny stěny.
    • osadil M. Mezník, RP I. Březina, V. Wolf
    • Nástup spárou na předskalí, (dále stejně jako cesta od M. mezníka)přes dva borháky na polici, z police hladkou stěnou přes tři borháky pod převis, přes převis do stěny a tou na polici ( ve stěně pod policí u osmého bh končí cesta od M. Mezníka) z police pod další převis k deváté…
    • Ilja Březina, V. Wolf,2009
    • Nástup vpravo od předskalí ( modrý kosodélník) stěnou přímo přes 2bh dále zleva okolo třetího a čtvrtého borháku přes pátý na polici. Přes polici pod převisy do díry a přímo nahoru největšími převisy ke slaňáku. smyčky
  • 11)Sandokan, 7+
    • Nástup stejně jako Ptačí hnízdo, okolo třetího borháku zprava mírně šikmo doprava ke čtvrtému, od něj přímo nahoru přes pátý na polici, přes ni přímo pod stěnku, její levou částí přes 2 bh pod převisy, přes ně přímo přes 2 bh k poslednímu jištění cesty Zpátky na stromy a tou ke …
    • Varianta nástupu. Friendy 1–3, smyčky
    • Cesta nazvaná podle plaketky na jejím konciFriendy 1–3, smyčky
    • Nástup cca 4m vlevo od pravé hrany, plotnou přes 4 borháky pod převísek, spárou pod ním ( Friend č. 2) šikmo doleva na polici, z ní přímo plotnou přes 3 borháky pod převis, přes něj přímo do koutku pod další převis, z koutku doleva k borháku a přímo přes něj ke slaňáku. Friendy …
  • 15)Ciaf, 6
    • Nástup ( nepříjemný přímo k 1bh) vlevo od Kursku přímo stěnou přes 4bh mezi dvě police, mezi nimi nahoru a po levé polici k 5 bh, přímo přes něj a 6bh do kouta, koutem pod závěrečný převis a pod ním doprava ke slaňáku Vystrčené kačeny. Friendy 1–3, malé friendy 0, 25–0, 75
  • 16)Kursk, 5+
    • Nástup zcela vpravo pilířem přes 3bh na polici k 5. borháku cesty Vystrčená kačena a tou dále ke slaňáku. smyčky
    • Ilja Březina, V. Wolf,2008
    • První cesta zprava, nástup ve velkém koutě stěnkou přes tři borháky na polici, traverz policí doleva ke stromu, okolo něj zprava po pilířku do horní stěnky, jí přes bh okolo dalšího stromu ke slaňáku. smyčky

Velká stěnaVelká stěnaVelká stěna

OVK: při technických přelezech volně lezených cest je možno použít jen vyjímatelné jištění; zákaz použít skoby,nýty, spity apod. osazované pomocí kladiva