Jv stěna - dolní část - M

Jv stěna - dolní část

Nástupy cest 1 - 3 jsou vlevo od hlavní JV stěny. Výška do 8 metrů. Ostatní nástupy jsou už vpravo pod  JV stěnou. Výška  JV stěny je v levé části 13-14 metrů, v nejvyšším místě vpravo 16 metrů.

OSOBOVSKÁ SKÁLA - NÁKRES

• Vlevo od JV stěny je nalevo v dolní části pilířek. Pilířkem podél hrany vzhůru na plošinu.
    • Ema Košařová, Z. Vaník, J. Košař,24.7.2015
    • Výstup v krátkém převisu napravo od cesty Emin pilířek, ale ještě stále vlevo od údolní JV stěny. Přímo přes převis dynamickým přehmatem do velkého chytu nad převise6.
    • Zdeněk Míka,4.8.2015
    • Zprava do velkého chytu nad převisem.
    • Koutem na plošinu a dalším vytlačujícím koutem (BH) na rampu.
    • Jiří Košař, E. Košařová,30.7.2015
    • Komínkem, dál při hraně vpravo, nakonec vlevo do kouta a na rampu.
    • Jiří Košař, Z. Vaník,16.7.2015
    • Stěnkou na balkon, dál výrazným koutem až na konec a vlevo za hranou na rampu.
    • Jiří Košař, Z. Vaník, E. Košařová,2.7.2015
  • 7)Teplomil, 4+
    • Vpravo od Obřího koutu hranou na lávku, po ní (BH) doprava a dál komínem jako u Traverzové cesty na rampu. TEPLOMIL - PŘÍMÁ VARIANTA; 5; Z lávky přímo kolmou stěnou (BH) na rampu. L. Zalabák, J. Košař, 30. 8. 2015. 6c) TEPLOMIL PODZIMNÍ; - 4+; Kolmou stěnkou vpravo od hrany (B…
    • Zdeněk Vaník, E. Košařová,16.7.2015
    • Stěnkou ke koutku, kterým (BH) ke stromku. Vzhůru na lávku (BH) a přímo stěnou jako u Přímé varianty cesty Teplomil na rampu.
    • Zdeněk Vaník, J. Košař,1.10.2015
    • Stěnkou šikmo doprava ke hraně pod převis (BH). Odtud traverz doleva ke stromku a přímo na lávku. Po ní doprava a komínem na rampu.
    • Zdeněk Vaník, J. Košař,2.7.2015
    • Přes převis na polici k (BH) Traverzové cesty. Doprava a stěnou k bříze, dál vpravo stěnou (BH) a šikmo doleva na rampu. 10a) SPODNÍ VARIANTA 2; Zleva od převisu koutkem na polici k BH Traverzové cesty. J. Košař, 30. 7. 2015. 10b) VARIANTA PŘES TŘI PŘEVISY 6; Přes převis k B…
    • Zdeněk Vaník, J. Košař,24.7.2015
    • Výstup levou částí údolní JV stěny. Po skalních stupních pod horní vrcholovou část převislé stěny a její levou částí přes borhák k řetězu.
    • Zdeněk Míka,3.7.2015
  • 12)Diretka, 6/6+
    • Výstup vede středem údolní JV stěny. Nástup krátkým koutkem v pravé části stěny a přes malý převísek. Výše snadno pod vrcholovou převislou část stěny (jištění). Středem převislé stěny k borháku a nad ním mírně šikmo doprava vzhůru přes malý vrcholový převísek k BH na vrcholu ská…
    • Zdeněk Míka, Z. Vaník,30.7.2015
  • 13)Čapáky, *****, 6-
    • Vpravo od Diretky stěnou k borháku. Od něj mírně vpravo a stěnou výše převislou (2 BH) vpravo přes převis na hranu a dál vlevo k borháku na vrcholu skály.