Členství, ČHS Trio, pojištění

Mládež

Piklštejn

CHKO Lužické hory

Zajímavá čedičová skála Piklštejn (v německé literatuře někdy jako Wächter der böhmischen Schweiz), s výškou cca 15 m, leží 1 km západně od Rybniště je poměrně vyhledávaným horolezeckým terénem.

Z Děčína nebo Liberce do Rybnistě, odtud směr Doubice. V nevýrazném sedle, naproti parkovišti, vede vlevo neznatelná pěšina az k věži (asi 5 min.).

• Z bloku na V straně koutem na V rameno. Traverz vpravo na velký balkon na J straně a stěnou na vrchol.
    • Autoři neznámí,1894
    • Od nástupu vlevo spárou na velký balkon na J straně.
    • Úzkou J stěnou podél žebra k poruše (hodiny) a přes převis přímo na velký balkón a Starou cestou na vrchol.
    • Jan Paul ,13.9.2015
    • Zcela vlevo na J straně m.zářezem na pilíř a stěnou na v.balkón St.c. Tou n.v.
    • Od Z koutem na balkón St. c., touto n.v.
    • Pod Z koutem doleva přes stupně a na polici kolem hranou ke stromu. Spárou přes přev. zur Ostschulter. St.c. n.v.
    • Lothar Petrich, R.Heinrich,11.4.2006
    • V S stěně koutem a přes 2 police k trhlině, tou a stěnou na vrchol předskalí. Přepad do "hlavy" a přímo na vrchol.
    • Jan Paul, Šárka Paulová,13.9.2015
    • Vpravo od nástupu Stare cesty stěnou a hranou na V rameno. Jako Stara cesta na vrchol.
    • Vpravo od st.c. přes hrot(smyčka), mírně doprava na polici, libovolně na vrchol.(vylezeno stěnou)