ČHS členství, informace

Vzdělávání

Mládež

Pravá část - M

Těžší, ale hezčí cesty, obtížnější přístup...

• nástup úplně vpravo do pilíře, kterým se dostaneme pod položenou polici bez chytů, kterou po krátkem zamyšlení :o) překonáme, poté doprava do výrazného koutu až ke štandu.
    • P.Kult,19.6.1982
    • nástup stejný jako cesta RAMPOU, poté doprava do mírně převislé stěnky lemované ostrýmy "zuby", po jejich překonání se držte vlevo a kolem koutku do plotny rovně na polici, ze které pořád rovně až ke štandu.
    • Ján Jesenský,23.6.2013
    • nástup stejný jako cesta RAMPOU, poté doprava do mírně převislé stěnky lemované ostrýmy "zuby", po jejich překonání se držte vpravo, do výrazného kouta, přes který na polici, kterou prostoupáme doleva pod štand.
  • KŘÍŽÁKŮV SEN, *****, 7-/7
    • nástup do mírně rozbitého terénu, přes polici, ze které nastoupíme do kompaktní plotny a lezeme jejím prostředkem rovně do štandu.
    • M.Kleštinec, V.Novák,23.7.2013
  • RAMPOU, 4-
    • nástup v pravé části do položeného terénu, přes polici do další položené plotny, kterou lezeme buď středem, nebo mírně vpravo koutovou spárkou ke štandu.
    • P.Kult, Lusk,19.6.1982
  • SUCHÝ ŽLÁBEK, *****, 6+, 17m
    • nástup v pravé části přes mírně rozbitý terén, kterým se dostaneme do výrazného žlábku, ten nás dovede doleva na polici, kterou prostoupáme doleva pod štand.
    • Ján Jesenský,23.6.2013
  • WANDERWEG, ***, 6-, 15m
    • nástup prostředkem hezké plotny, poté mírně rozbitým terénem na polici, po ní rovně pod střechu do výrazného koutu, přes jeho pravý okraj se "vyhoupneme" na poklopenou stěnku, kterou stoupáme doprava ke štandu.