Stěna u Vrbového mlýna - M

Asi patnáctimetrová skalní stěna je v levé části travnatými římsami rozdělena do tří pater. Levá část je charakteristická třemi žebry, Pravou část oddělenou travnatým kotlem, tvoří kompaktní stěna se zazděnou štolou při úpatí. Dále vpravo je sedmimetrová šikmá stěna. Nad ní je pás třímetrových cvičných stěnek a převisů. 30 cest 3 až 8+ UIAA lano

• Stěnou a prostředním žebrem nebo též žlábky vlevo nebo vpravo od žebra na vrchol.
    • Od začátku šikmé police černou stěnkou podél mělkých trhlin na plošinku. Stěnou asi 1, 5 metru vpravo od hrany přes další plošinu na vrchol. /3bh/
    • P. Novák, M. Hušpauer,1978
    • Lámavým komínovým koutem v pravé hraně stěny pod vrcholový převis. Doprava pod vrcholový výšvih a zářezem na vrchol.
  • Lokr, 2
    • Stěnou pod zářez mezi dvěma špicemi. Jím na travnatý svah. Levou částí vrcholového výšvihu podél kolmého zářezu na vrchol. /2bh/
    • Z díry rozporem na travnatou plošinu. Členitým zářezem při pravém okraji stěny přes plošinu, výše při hraně na vrchol.
    • Nástup na levou hranu stěny 10 metrů vpravo od sestupu. Hranou, zprvu sokolíkem, na vrchol.
    • J. Kučera, P. Novák,1979
    • Stěnou vpravo od Zábavného koutku přímo přes malý balkón na polici a na vrchol.
    • Mělkým vhloubením na polici a výšvihem na vrchol. /1bh/
    • Z police vlevo pod kout a tím na vrchol. /1bh/
    • P. Novák,1978
    • Spodním výšvihem 1 metr vlevo od nástupu Dynamické přímo na plošinu a otevřenou spárkou v hraně přes převis na další plošinu. Libovolně na vrchol. /3bh/
    • P. Novák, M. Hušpauer,1978
    • Členitou stěnou vpravo od převisu k prvnímu levému žebru a jeho hranou na vrchol.
    • Hranou krátké stěnky začínající na vrcholovém platu.
    • Pod koncem komína vlevo na hranu a zářezem na podvrcholovou plošinu a libovolně na vrchol.
    • J. Kučera, P. Novák,1979
    • Šikmou plotnou vpravo od přístřešku na plošinu. Z ní výšvihem na vrchol.
    • Milan Hušpauer,1979
    • Z plotny doleva a přímo přes malý převis.
    • Hranou vpravo od Dynamické na plošinu. V pravé části stěny sokolíkovou trhlinou na římsu a krátkou stěnkou k vrcholu.
    • Stěnou přes strop na plošinu a výšvihem na vrchol. /2bh/
    • P. Novák, M. Hušpauer,1978
    • Od zazděné štoly stěnou podél spárky na svah. Koutem vpravo od převisu na vrchol.
    • Velmi šikmou hranou ve středu stěny až na její konec a po římsách pod vrchol. Zleva nebo zprava na vrchol.
    • P. Novák,1979
    • Stěnou pod prostřední výšvih. Zářezem při jeho levém okraji pod vrcholový výšvih. Stěnkou k sokolíkové spárce, jí a další stěnkou na vrchol. /3bh + slaňovací bh/
    • P. Novák, J. Kučera,1978
    • Žlabem pod pravé žebro. Přes střechovitý převis zleva doprava na jeho hranu a jí na vrchol.
    • P. Novák,1980
    • Přes střechovitý převis do levé stěny žebra a jejím středem na vrchol.
    • P. Novák,1982
    • Středem krátké stěny na travnatý svah. Jím pod vrcholový výšvih a tím dva metry od kouta na vrchol.
    • Milan Hušpauer, P. Novák,1978
    • Z plošiny původní trasy cesty Sokolík jemnou trhlinkou vpravo ve středu plotny.
    • P. Novák,1986
    • Stěnou pod střední výšvih. Mělkým zářezem pod převis /též stěnou zprava od spáry/ a podél spárky na plošinu. Hranou přes převis a stěnou na vrchol. /4bh/
    • V. Vodička,1978
    • Stěnou pod koutek ve středu stěny. Jím a stěnkou přes plošinu na vrchol. /2bh/
    • Milan Hušpauer, P. Novák,1978
    • Pravou částí stěny přes kolmý výšvih na vrchol.