Hlavní blok - sz stěna - M

Dále uvedené popisy cest č. 12, 13, 15, 16, 17, 18, 19 jsou popsány od lávky, protínající vodorovně celou SZ stěnu. Terén umožňuje v dolní části stěny po lávku různé průstupy, nepříliš obtížné.

• Ze široké lávky nad cestami č. 12, 13, 15 vedou na nejvyšší bod skály dva kouty, které jsou logickým pokračováním uvedených výstupů.
    • Z plošinky pod převisem (č. 18 a 19) T dopr. na výraznou plotnu uprostřed horní části stěny až na širokou lávku nad cestami č. 12, 13, 15.
  • 1)Kanál, 5, 22m
    • Z lávky vlevo od hrany stěnkou a před převis do velkého zářezu. Jím na vrchol Z stěny.
  • 2)Chlapská, 5, 22m
    • Několik metrů vlevo od hrany západní a hlavní stěny vlevo od zeleného koutku. Špatně vrstvenými skalami do jeskyňky. Doprava na pilíř a na vrchol.
  • 3)Varianta, 5, 22m
    • Z jeskyňky doleva na plotnu. Plotnou a po lávce doprava.
  • 4)Vojenská, 6, 22m
    • Vpravo od Odštíplého bloku, přes převis do plotny a přímo k vrcholovému převisu.
    • Z lávky přímo vzhůru po plotnách pod velké převisy. Malým koutkem v převisu vzhůru do stěny vpravo od pukliny. Puklinou a trychtýřovitým vhloubením na vrchol.
  • 6)Zelené vidění, 6+/7-, 22m
    • Vlevo od Odštíplého bloku přes převis a dále jako Odštíplý blok nv.
    • Nástup jako Rakvička, převis zprava a dále jako Rakvička.
  • 8)Rakvička, 6, 22m
    • Z lávky ve spádnici levé části plotny po několika stupních pod výraznou puklinu, šikmo doprava pod převis pod výraznou plotnou. Přes převis a plotnou na velkou lávku a přímo na vrchol.
  • 9)Voyage, voyage, 6+/7-, 22m
    • Vpravo od dlouhé po nevýrazném pilířku.
    • Od pukliny v cestě Č. 18 T dopr. středem výrazné hladké plotny za pomoci sotva znatelné vodorovné pukliny až na cestu č. 16, a to tak, že se držíme ve zmíněné vodorovné puklině.
  • 11)Dlouhá, 4+, 22m
    • Puklinou v levé části stěny.
  • 12)Přerovská, 6, 22m
    • Levou částí stěny přes dva mírné převisky na plošinu na začátku velké spáry. Pilířem vlevo od spáry na vrchol.