Terasa - M

Terasa

Nejpopulárnější stěna v Poříčí, přístup kolem Balkónu po zlomisku.

Terasa, kresba Michal Coubal

Skála rychle vysychá.

• 1)Bobulka, ***, 5, 13m
    • Nástup na levém dolním okraji Terasy v koutě. Přes hladký stupeň do kouta a tím na plošinu. Z plošiny v původním směru koutu ještě asi 2m lámavým zářezem, traverz vlevo a přes stupeň na římsu ke kruhu.
  • 2)I. Liga, 8+, 12m
    • Středem hladké stěny samostatného trojúhelníkového bloku na plošinku na jeho vrcholu a stěnou ke kruhu.
    • Koutovou spárou na plošinu. Stěnou přes nýt ke kruhu.
    • Nalevo od Netopýra přes 3 bh a zprava na vrchol
    • Jan Novák, P. Novák, ,18.04.2015
    • Cestou Netopýr pod pilířek, vlevo do kouta pod velký převis a zpět vpravo na pilířek.
  • 6)Netopýr, 8+, 20m
    • Středem stěny nad Terasou pod hranu pilířku, zprava přes menší převis na pilíř, po něm do ploten a přímo na vrchol.
  • 7)Zdenčina, ****, 6-, 18m
    • Podél vlevo ubíhající spárky (BH) do kouta pod převis (skoba). Pod převisem vpravo plotnou (BH) do zprvu mělkého, později stále hlubšího kouta. Koutem na konec a vlevo ke slaňovacímu kruhu. Vrcholová varianta: u knížky doleva a sokolíkem na vrchol (vklíněnce).
  • 8)Stará, ***, 5, 22m
    • Ve středu stěny doleva ubíhající spárkou ke kruhu na hraně (bh). Koutem přímo ke slaňáku (řetěz).
  • 9)Plněná paprika, ***, 7-, 18m
    • Mezi Starou a Albiho.. .
    • Místní lezci,2015
  • 10)Cesta pro Albiho, *****, 6-, 20m
    • Z pravé strany terasy mělkým koutkem, výše vpravo přes hranu do plotny a podél hrany vzhůru na vrchol.
  • 11)Jednadvacet, 6+, 17m
    • Vpravo od Cesty pro Albiho po šikmé plošině doprostřed plotny. Pomocí šikmých spár středem přes dva bh do členitějšího terénu ke sl. borháku.
    • Jako Arabská princezna k 1. bh, dál až ke slaňáku přes 2. bh přímo (plotnou bez koutu). pozn. : od doby 1. známého přelezu se oloupaly chyty a dnes se obtížnost ustálila na 7.
    • Travnatou šikmou lávkou (jištění, 1 frend) do kouta. Jím při hraně plotny pod převis (2 bh), travers do plotny (namáhavé) a členitým terénem mírně vlevo ke sl. borháku.