Stěna nad vodou

• 1)Tětiva, 4
    • První cesta v levé části stěny skály nad vodou. Vodorovnou spárou po vlastním jištění doprava ke slaňáku. Friendy č. 1, 2, 3
  • 2)Křeč, 6-
    • V levé části stěny skály nad řekou úplně nahoře zelenou stěnkou vpravo od Tětivy přes borhák nahoru ke slaňáku. Friendy č. 2, 3
    • Nástup zcela nahoře v levé boční stěně skály nad řekou přes borhák pod převisem mírně doleva ke druhému borháku nad převisem a od něj dále doleva zelenou stěnkou nahoru ke třetímu borháku. Odtud doleva nahoru ke společnému slaňáku s cestami Tětiva a Křeč.
  • 4)Luk, 2
    • Ve střední části levé stěny skály nad vodou doprava ubíhající spárou po vlastním na polici ke slaňáku. Friendy č. 1, 2, 3,
    • Vladimír Wolf, R. Wolf,2008
  • 5)Motyka, 4
    • Vpravo od cesty Luk přes dva borháky přímo nahoru do cesty Luk a jí na polici ke slaňáku.
    • Ilja Březina, V. Wolf,2008
  • 6)Kotrmelec, 6+
    • Nástup cca 5m vpravo od cesty Luk, stěnou přes čtyři borháky přímo ke slaňáku.
    • Vladimír Wolf, I. Březina,2008
    • Nástup cca 2m vpravo od cesty Kotrmelec, stěnou při pravé hraně přes 5 borháků ke slaňáku.
    • Nástup vlevo od Titaniku přes čtyři borháky stále doleva po ukloněném pilíři.
  • 9)Titanic, 6
    • borháky, malý friend č. 3. SlaňákMalý friend č. 3
    • Vladimír Wolf, I. Březina,2007
    • borháky, dvě sady friendů 1 až 3, slaňákFriendy č. 1, 2, 3, 2x
    • Nástup Pomstou kamarádů přes první borhák do spáry, v polovině spáry ubíhající doleva přímo nahoru k druhému borháku a od něj k pátému borháku Tarzana, od něj vlevo stěnkou ke slaňáku Pomsty kamarádům. Friendy č. 1, 2, 3, malé friendy 0, 25–0, 75
    • Ilja Březina, V. Wolf,2008
  • 12)Tarzan, 7+
    • Nástup stejně jako Pomsta kamarádům, od prvního borháku šikmo doprava ke druhému a dále přes dva borháky nahoru, od čtvrtého traverz šikmo doleva nahoru přes pátý borhák ke slaňáku Pomsty kamarádům. Friendy č. 1, 3
    • 6 borháků, Friend č. 2, smyčka. SlaňákFriend č. 2
    • Vladimír Wolf, I. Březina,2007
  • 14)Gynekolog, 7
    • Nástup přes první borhák cesty Napříč stěnou přímo pod převis, převisem přes dva broháky ke čtvrtému borháku Opičího muže a jím ke slaňáku. Friend č. 2
    • Napříč poslední stěnou zleva doprava až za hranu. Původní klasifikace V A0
  • 16)Amazonie, 8-
    • Z velké díry přímo nad vodou zleva přes dva borháky přímo pod převis, převisem přes tři borháky k pátému borháku cesty Opičí muž a tou ke slaňáku. Friendy č. 2, 3
  • 17)Očista, 8
    • Nástup stejně jako cesta UFO z vody pod převis, přímo převisem přes dva borháky do ukloněné plotny k poslednímu jištění cesty UFO a tou ke slaňáku.
  • 18)UFO, 6
    • Stěna nad řekou. Nástup z vody cca 5 metrů vpravo od levé údolní hrany na polici, po její pravé straně šikmo doprava spárou pod boční převislou stěnu, její levou částí nahoruna pilíř, ukloněnou plotnou nahoru ke slaňáku. Friendy č. 1, 2, 3
    • Vladimír Wolf, I. Březina,2008
    • Nástup z vody v místě, kde se dvě spáry sbíhají do vrcholu V, levou spárou šikmo doleva pod boční převislou stěnu, pod ní až do její pravé části pod převislý kout, jím nahoru a doleva na pilíř. Na pilíři ukloněným sokolíkem ke slaňáku. Friendy č. 1, 2, 3
    • Nástup z vody stejně jako Zábavný koutek, doprava ubíhající spárou přes dva borháky, od druhého přímo nahoru plotnou pod převis, přes převis přímo ke slaňáku Prvního koupání.
    • Přímo pravým pilířem, v polovině stěny nahoru do koutu a jím ke slaňáku. Friend č. 3
    • Vladimír Wolf, I. Březina,2008

OVK: při technických přelezech volně lezených cest je možno použít jen vyjímatelné jištění; zákaz použít skoby,nýty, spity apod. osazované pomocí kladiva

OVK Jižní Morava | Povolení/omezení lezení | Hlášení závad | Správce Ilja Březina | Pravidla lezení