Oblast 69

Oblast se nachází ve Východních Čechách u Miletínských lázní nad obcí Miletín. Lezení je lomového charakteru. Materiál je tvrdý pískovec. Období pro lezení je jaro, léto a podzim.

topo: oblast 69

V okolí se skrývá mnoho pseudo-jeskyní. Pod oblastí 69 se údajně nachází vojenský úkryt či odvodňovací kanál? Přes cestu od stěny je vchod, cca 15-20 metrů dlouhá chodba, dále je již bunkr zasypán. Také se traduje o muži, který zmizel, zemřel v těchto podzemních skalních labyrintech. V současné době je zde odjištěno cca 18 cest, které lze lézt na prvního (více viz. průvodce).

Z Miletína pojedete směrem Chroustov, Zvičina, po 3 km odbočíte do Miletínských lázní, kde zaparkujete u hospody. Kromě hospody se tu nachází pramen pitné vody, která je výborná na čaj a na neurologické potíže. Půjdete dále po příjezdové silnici a přibližně po 10 metrech od parkoviště odbočíte doprava na cestu, po které přejdete potok, půjdete do mírného kopečka a odbočíte do leva. Po pár metrech po pravé ruce uvidíte oblast 69 (dohromady cca 100 metrů). Půjdete-li po této cestě dále, dojdete na Zdobín. Na rozcestí doprava - Zdobín, půjdete-li doleva, dojdete do Ontária).

Autokemp v Miletíně (chatka, stan), priváty apod.